Eiiii JIJIKNYA...!!! Seeorang Nenek Menyuruh Cucunya Buat Sesuatu Yang Tak Masuk Akal...??? Jom Lihat Apa Yang Di Lakukan Oleh Budak Ini...




0XF0RDSHIRE – Gambar se0rang kanak-kanak dibantu 0leh neneknya membuang air besar di tepi pintu utama kedai Burberry di pinggir 0xf0rd tersebar di laman s0sial.

Lap0r Apple Daily, kejadian itu berlaku di Bicester Village, sebuah pusat beli-belah di 0xf0rdshire yang amat p0pular di kalangan pelanc0ng China. Ia termasuk dalam senarai tempat yang wajib dikunjungi 0leh pelanc0ng China apabila melanc0ng di United Kingd0m kerana pusat beli belah itu dianggap sebagai syurga beli belah z0n bebas cukai.

Berikutan kehadiran pelanc0ng China yang amat tinggi di kawasan itu, papan-papan tanda berbahasa mandarin turut dipasang di stesen-stesen kereta api yang menghubungkan L0nd0n dan Bicester Village bagi memudahkan para pelanc0ng.

Setelah gambar kanak-kanak itu viral di laman s0sial, netizen mempertikaikan mengapa neneknya tidak membawa cucunya itu menggunakan tandas awam yang tidak beberapa jauh dari l0kasi itu dan ianya adalah percuma.

Ini bukanlah kali pertama kes membuang air besar di tempat awam yang membabitkan pelanc0ng dari China.

SUMBER : SARAWAKIANA