INILAH KEADAAN SEBENAR......."Encik....Kalau You Nak Wife You Makan Cepat...Tolonglah Dia" ...!!!!!!




Kisah ini dik0ngsikan 0leh Puan Siti Khadijah yang menceritakan pengalamannya melihat kelakukan si suami yang tidak bertimbang rasa di AEON AU2, Setiawangsa. Sem0ga kisah ini dapat memberikan sedikit pengajaran kepada kita semua. Baca lagi

Fen0mena sakit mata. Kesian betul teng0k si isteri terkial-kial nak makan. Dah lah makanan isteri yang belikan dan bawa ke meja. Anak-anak bercerakau kat meja bapa buat dekkkk je. 

Isteri datang terkejar-kejar bawa makanan buat suami dan anak-anak. Lepas tu berkejar pulak beli air. Suami still buat dekkkkk je. Dah bawa air susun depan mata hubby terus makan tapi si isteri bahagikan makanan untuk anak-anak yang lebih kurang 6 tahun dan 4 tahun and ada baby mungkin dalam 7 bulan dalam str0ller. 

Selesai untuk anak-anak ibu baru nak makan si kecil menangis. Ibu pun ambil dan dukung sambil makan. Hubby dah selesai makan k0t nak t0l0ng pegang anak dan m0nit0r anak tapi sebaliknya ambil ph0ne dan ngadap ph0ne. Isteri terkial-kial makan. 15 minit berlalu dengar suami marah 'Apahal terkial kial makan? Lembablah awak ni'. 

Maaf aku memang tak sabar teng0k benda macam ni and maaf kalau k0 rasa malu tapi apa aku cakap memang betul.

Aku bangun dan pergi cakap kat mamat tu..."Encik kalau y0u nak wife y0u makan cepat y0u t0l0nglah dia pegang baby tu. T0l0nglah teng0kkan anak-anak yang makan berterabur ni, s0 cepatlah dia b0leh makan. Bertimbangrasalah. S0rry saya tegur sebab saya tak b0leh teng0k."

SUMBER : BABAB.NET