YA ALLAH..!!!! INILAH PUNCA SEBENAR KENAPA MAYAT WANITA INI TERBIAR SELAMA 7 JAM TANPA DI SEDARI DI RESTORAN MCDONALD..????


Wanita mati dan terbiar selama 7 jam tanpa disedari di Rest0ran McD0nald  | Se0rang wanita gelandangan yang mati ketika berada di sebuah rest0ran McD0nald di K0wl00n di sini dilap0rkan terbiar selama lebih tujuh jam tanpa disedari 0leh pekerja dan pelanggan yang makan di premis berkenaan. Wanita berusia dalam lingkungan 50-an itu dilap0rkan masuk ke rest0ran itu pada jam 8.39 pagi, 2 September lalu.

Rakaman kamera keselamatan menunjukkan dia duduk berhampiran tandas sebelum pengsan dan jatuh ke bawah meja kira-kira jam 1.20 pagi kees0kan harinya. Pada jam 8.30 pagi barulah se0rang pekerja rest0ran berkenaan menghubungi ambulans selepas mendapati wanita itu terbaring di bawah meja. Pasukan perubatan yang tiba mengesahkan wanita itu sudah meninggal dunia

Sepanjang 24 jam wanita itu berada di rest0ran berkenaan, tiada pekerja atau pelanggan menghampiri mangsa untuk memeriksa keadaannya. Rest0ran berkenaan tetap sibuk dengan pelanggan seperti biasa walaupun p0lis tiba di tempat kejadian. Kawasan mayat wanita itu ditemui sahaja ditutup dan pelanggan duduk di meja berhampiran, menikmati makanan seperti biasa. Mayat mangsa dibawa keluar melalui pintu belakang kira-kira jam 11.30 pagi. Wanita tanpa pengenalan diri itu dilap0rkan sering tidur di dalam rest0ran berkenaan.

SUMBER : LULU PAGES