PANAS !!!!! PELAKON RIDZUAN HASHIM...DAH TUA...TAPI MASIH BERPOYA-POYA DI KELAB MALAM...?????


Pelak0n Ridzuan Hashim masih aktif dalam industri dan merupakan bekas suami pelak0n k0medi Didie Alias. Ramai antara kita masih mengingati Ridzuan yang pernah memegang watak utama dalam filem seperti Hati Bukan Kristal. Di masa muda, Ridzuan memang kacak 0rangnya

Semalam, teman wanita Hans W0ng telah memuat naik gambar dengan kapsyen mengucapkan terima kasih kepada Ridzuan dan ketinggalan artis h0t masa kini Fara Mend0za kerana turut menyambut hari ulangtahun kelahirannya di kelab malam.

Gambar itu telah dipadam 0leh Carmen, tetapi anda harus ingat sekiranya anda dikenali, apa yang anda muat naik ke Internet akan kekal berada dalam Internet, mungkin dalam bentuk yang lain pula.
0rang ramai mempers0alkan bahawa Ridzuan tidak sepatutnya berada atau berser0n0k di kelab malam bersama pemudi seperti Carmen dan Fara memandangkan usianya. Menurut mereka, kalau diikut pada l0giknya, mungkin jua Ridzuan akan bergelar se0rang datuk tidak lama lagi kerana anaknya baru saja melangsungkan perkahwinan.

Sebenarnya ini berita mengenai Ridzuan ke kelab malam bukan perkara baru. Mungkin seperti Tasha Shila dia gemar mencari ketenangan di kelab. Setiap 0rang kan lain kecenderungannya. D0akan yang terbaik buat Ridzuan.



SUMBER : CERITA MALAY WORLD