TINDAKAN MELULU WANITA YANG SANGAT MENGEJUTKAN APABILA DI CERAIKAN DENGAN TALAK TIGA....ALLAHUAKBAR..!!!!!



Wanita tidak puas hati kerana diceraikan dengan talak tiga, Dia mengambil penyelasaian dengan membakar diri depan suami di Puch0ng, Kuala Lumpur. Akibat tertekan dengan masalah rumah tangga yang dihadapi selepas diceraikan dengan talak tiga, se0rang wanita nekad cuba membunuh diri dengan mencurah petr0l dan membakar diri di depan rumah bekas suaminya di Puch0ng, kelmarin.

Dalam kejadian jam 6 petang itu, wanita berusia 25 tahun yang bertugas sebagai pejawat awam itu kini dilap0rkan dalam keadaan kritikal selapsa terbakar hampir 80%.

Sumber memberitahu Harian Metr0, sebelum kejadian, mangsa datang ke rumah bekas suaminya sebelum berlaku pertengkaran mulut akibat tidak berpuas hati apabila diceraikan dengan talak tiga.

"Pasangan berkenaan dikatakan sering bergadu menyebabkan bekas suami wanita itu menceraikannya dengan talak tiga kerana tidak tahan dengan sikap cemburu buta wanita itu yang menuduh bekas suaminya mempunyai hubungn sulit," katanya.

Difahamkan, pasangan berkenaan baru lapan bulan berkahwin dan ia perkahwinan kedua wanita berkenaaan.

Menurut sumber, selepas berlaku perang mulut, wanita berkenaan meninggalkan rumah itu dengan memandu kereta.

Bagaimanapun, kira-kira 10 minit kemudian, wanita itu datang semula ke rumah berkenaan dengan membawa seb0t0l petr0l lalu dicurahkan ke badannya ketika maasih berada dalam kereta.

"Bekas suaminya cuba menghalang perbuatan itu, namun gagal sebelum wanita itu terlebih dahulu menyalahkan pemintik api menyebabkan api terus menyambar seluruh badannya," katanya.

Menurut sumber, bekas suaminya turut melecur pada kedua-dua lengan dan dada, namun sempat menghantar bekas isterinya ke h0spital.

Katanya, bekas suaminya cuba menyelamatkan wanita itu tetapi gagal sebelum pentas memukul badan bekas isterinya dalam usaha memadamkan api.

"Akibatnya, bekas suami wanita itu juga melecur pada kedua-dua lengan dan dada, namun sempat menghantar bekas isterinya ke h0spital," katanya.

Difahamkan, wanita berkenaan dilap0rkan dalam keadaan kritikal dan masih menerima rawatan  di Unit Rawatan Rapi (ICU) H0spital Serdang manakala bekas suaminya pula menerima rawatan sebagai pesakit luar.

Sementara itu, Ketua P0lis Daerah Subang Jaya, Asisten K0misi0ner Yahya Ramli ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu dan siasatan dijalankan.



SUMBER : TINGGALCERITADOTMY