PANAS....!!!! Jom Lihat Komen Seorang Peminat Pelakon Wanita Popular Ini Yang Memang ...????? Semoga Di Beri Hidayah...


Pelak0n Jasmin Hamid memang terkenal dengan kejelitaannya yang mengalahkan anak dara tidak kira dari segi rupa paras mahupun bentuk badan yang menjadi idaman ramai.

Bagaimanapun, Jasmin Hamid tetap tidak terkecuali diberi teguran dan nasihat 0leh para peminat dan pengikut laman s0sialnya agar berubah ke jalan yang lebih diredhai serta berhijab.

Apa yang menarik perhatian Jasmin apabila salah se0rang pengikutnya yang cuba untuk memberi teguran akan aurat rambutnya yang mungkin bagi dirinya agak keterlaluan. Apa katanya?

K0men nasihat daripada se0rang peminat Jasmin Hamid

Mungkin agak tidak b0leh diterima apabila disamakan dengan kema-luan, Jasmin Hamid lantas memuat naik status sebagai resp0n kepada cubaan peminatnya untuk memberi nasihat.

Janganlah hanya kerana saya berdiam diri, anda boleh tulis apa sahaja di wall saya ataupun private massage saya tanpa memikirkan hati dan perasaan saya hanya kerana saya belum lagi berhijaB?Adakah kerana anda yang sudah berhijab,dengan sewenang-wenangnya b0leh berkata apa sahaja?Adalah lebih baik anda mend0akan kebaikan tanpa beritahu kepada sesiapa. Kerana bersabarlah saya hanya berdiam diri dan saya hanya berserah kepada Allah dan Allah tahu apa yang terbaik untuk hambanya yang hina ini..


Sama-samalah kita mend0akan agar lebih ramai artis tanah air kita sedar akan larangan dan tetapan yang telah diberikan 0leh ALLAH.

Nasihat itu penting, namun biarlah ia secara berhemah dan tidak mengguris mana-mana pihak kerana dakwah yang berhemah akhirnya akan membuka hati setiap daripada kita, wallahualam. 




SUMBER : GOSIP PANAS