WOW !!!!! Jom Lihat Kejelitaan Anak Pelawak Terkenal Mr Bean Ni...Memang Awesome......


R0wan Atkins0n, pelak0n yang sangat dikenali ramai dalam peranan sebagai Mr Bean. R0wan Atkins0n atau "Mr Bean" mempunyai anak perempuan yang sudah beranjak remaja dan cantik rupawan. Tidak seperti ayahnya, Lily Atkins0n mewarisi wajah sang ibu, Sunetra Sastry. Lily mula menarik perhatian media selepas beliau mendampingi ayah "R0wan Atkins0n" dalam tanyangan perdana J0hny English Reb0rn di L0nd0n, 2011.

Ketika itu, Lily yang baru berusia 16 tahun dan tampil menawan dengan mengenakan kasut b00ts dan baju pendek. Rupanya Lily mengikuti jejak ayah di dunia seni lak0nan. Pada 2004, beliau yang tampil dalam filem keluarga berjudul T00th. Tiga tahun kemudian, Lily turut belak0n bersama R0wan Atkins0n dalam filem Mr Bean 's H0liday. Sejak saat itu, Lily sudah mula jarang terlibat dalam pembabitan dalam dunnia perfileman. Dia kembali muncul di hadapan awam dalam acara G00dward Festival pada Jun lalu bersama sahabatnya, L0rd Settringt0n.

Rowan Atkinson (59 tahun) mempunyai dua orang anak dengan isterinya "Sastry", Lily dan Benjamin yang kini berusia 20 tahun. Atkinson dan Sastry berkahwin pada 1990 dan berpisah pada Februari lalu. 



SUMBER : DAIRISHARE