PANAS !!!!! Foto Nabila Huda Bercuti D Eropah Yang Membuatkan Mata Anda Terbeliak...!!!!!


Dalam senyap-senyap, pelak0n sensasi Nabila Huda kini sedang berjalan-jalan dan bercuti di benua Er0pah. Dilihat di Instagram miliknya, dia ditemani sese0rang yang istimewa nampaknya. Ini semua bermula dengan sekeping f0t0 berpegangan tangan itu.


Pelak0n yang baru memenangi Anugerah Artis Wanita Paling Seksi di Anugerah Stail EH! ini baru sahaja meninggalkan ko0ta L0nd0n dan kini berada di Barcel0na. Ramai juga yang membuat spekulasi menerusi status serta f0t0 yang dik0ngsi Abil bahawa dia sedang bercuti dengan kekasih barunya. Siapakah?

Sehingga kini dia masih merahsiakan nama dan gambar muka kekasihnya buat masa sekarang.Tiada sebarang menti0n atau petunjuk mengatakan siapakan jejaka tersebut. Haruslah berteka-teki semua kalau tidak pun jika ada rakyat Malaysia yang terserempak dengan pelak0n ini disana mungkin dapat disiasat identiti jejaka itu.

Itupun kalau dia se0rang selebriti, jika 0rang biasa tunggu sahajalah jawapan Abil sendiri. Selamat bercuti, m0h0n kebenaran kami k0ngsi f0t0 anda di sini!







SUMBER : NERACA DUNIA